На всі робочі станції, комп'ютери та сервери, що продаються в нашому магазині, надається гарантія. Термін гарантії на робочі станції, сервери та ПК становить 24 міс. Гарантія та сервісне обслуговування забезпечується сервісним центром та надається у повному обсязі. У разі виходу з ладу одного з компонентів робочої станції або сервера, проводиться повна заміна комплектуючого.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон (Гарантія). Перевірка комплектності та відсутності дефектів у виробі проводиться перед відправкою товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу.

ГАРАНТІЯ

Гарантія на робочі станції, сервери та комп'ютери 24 міс.

СЕРВІС

У разі виходу з ладу робочого модуля, заміна комплектуючих у гарантійний термін.

ДОСТАВКА

Доставка до сервісного центру за рахунок компанії.

РЕМОНТ/ЗАМІНА

Ремонт/заміна гарантійного обладнання 2-14 днів.

 

Гарантія надається за дотриманням таких пунктів:

  1. наявності гарантійного листа та чека з печаткою Компанії, розбірливо зазначеними датою його продажу;
  2. відсутності пошкодження гарантійної пломби та серійного номера (у разі їх наявності на Виробі);
  3. відсутність механічних та фізичних пошкоджень виробу (вм'ятин, подряпин, тріщин тощо)
  4. докладним та чітким описом несправності;
  5. повної комплектації згідно з гарантійним листом.

Гарантія не надається, у випадку:

  • завершення терміну гарантійного обслуговування Товару;
  • наявності механічних та фізичних ушкоджень (сколи, тріщини, подряпини, удар блискавки тощо);
  • самостійної зміни конфігурації без повідомлення продавця Компанії (інтернет магазину);
  • поломки товару через потрапляння всередину сторонніх предметів (сторонніх предметів, рідин, комах, тварин тощо);
  • виконання самостійного ремонту або залучення сторонніх сервісних центрів до ремонту;
  • внесення самостійних змін у конструкцію або комплектацію Товару (паяння, самовільна заміна модулів тощо);
  • пошкодження Товару внаслідок неправильного транспортування;
  • неправильного підключення до електромережі, експлуатації при нестабільній напрузі в електромережі;
  • некоректних налаштувань BIOS та всіх подальших пошкоджень, викликаних такими налаштуваннями. (Якщо користувач був зіпсований або стертий BIOS, то Товар - гарантійному відновленню не підлягає);

Важливо розуміти, що гарантійні зобов'язання не поширюються: на програмні продукти, що постачаються разом з комп'ютером, програмні продукти, які ви встановлювали самостійно, і збереження даних користувача.

Обмін чи ремонт

Ви можете обміняти будь-який куплений товар протягом 14 днів з моменту покупки. Іншими словами, Ви як покупець маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, не був підключений до мережі, до товару не підключали інші пристрої (Зовнішні жорсткі диски, USB флеш накопичувачі та інші пристрої) і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Гарантійні зобов'язання не поширюються: на програмні продукти, що постачаються разом з комп'ютером, на програмні продукти, які ви встановлювали самостійно, та на збереження даних користувача.

Обміняти товар можна в офісі магазину Alfa Server, доставити товар до офісу ви можете будь-яким зручним для вас способом. Можливе відправлення до найближчого відділення Нової Пошти. Для обміну вам необхідно мати товар, у тому вигляді в якому він вам був відправлений та (за наявності) додаткової комплектації до нього, гарантійний талон та накладну.