Загальні рекомендації

Найчастіше питання, яке мені задають 3d-шники-початківці: Який комп'ютер купити для занять 3D-графікою?

Хоч це і невдячна справа, але все ж таки постараюся порекомендувати.

Я чудово розумію, що всі мають різні фінансові можливості. Тому почну з мінімальних умов, ну а далі на ваш розсуд.

Відразу уточню, що йдеться про комп'ютер для роботи, а наскільки він підійде для ігор мені байдуже.

Отже, почнемо з головного, коротко:

0. Комп'ютер для 3D-шника – це стаціонарний комп'ютер великого розміру. НЕ НОУТБУК! І НЕ МАК! Не гламурна безшумна коробочка, а здорова потворна бандурина, яка може дзижчати як фен і обігрівати не гірше батареї (ну, може, з «потворною» я трохи погарячив). У комп'ютері для 3D-шника головне – продуктивність! А це означає, що якщо продуктивність недостатня, то в комп'ютері щось замінюють (хотів би я подивитися як власник MacBook Air замінюватиме відеокарту). Взагалі-то, 3D-життя на Маку цілком можливе, але воно починається зі слів: «а тепер встановіть паралельно Windows, а тепер під Windows встановіть…»

1. Обов'язково 64-розрядна операційна система.

Купуючи комп'ютер, зверніть увагу, щоб на ньому стояла 64-розрядна операційна система. Це страшенно важливо! Тим більше, що при покупці нового комп'ютера правильно обрана операційна система обійдеться вам помітно дешевше. Рекомендую Windows 10 (64-bit) (зараз це єдино правильний вибір).

2. Відеокарта nVidia на базі CUDA з якомога більшим об'ємом пам'яті на борту

Ви можете як завгодно ставитися до конкурентної продукції компанії AMD (ATI), але зважте, що на даний момент, вибір потрібно зробити на користь технології CUDA, яку пропонує nVidia. Технологія CUDA потрібна для візуалізації силами GPU. Ця технологія набирає обертів і в найближчі два-три роки з екзотики перетвориться на норму. Рекомендую серію GeForce 7xx/8xx/9xx/10xx (яка буде останньою на той момент). Категорично НЕ рекомендую серію Quadro (заплатіть безліч грошей за посередню продуктивність).

3*. Хоча б 8 Гб пам'яті (і краще одним шматком)

Для сучасних комп'ютерів кількість оперативної пам'яті має бути менше 8Гб (і обов'язково з можливістю розширення до 16-48Гб). На початковому етапі нормально заощадити на пам'яті та купити її мінімально, тобто. 8Гб та обов'язково одним шматком (а не два по 4Гб, як зазвичай пропонують). Не ведіться на розмови про 2-х канальний режим роботи та інше. Повірте, коли вам знадобиться більше пам'яті то вам буде глибоко все одно в якому режимі ця пам'ять працює, аби її вистачало.

4*. Хоча б 4 ядра в процесорі

З процесором зараз найскладніше. Скажу лише, що в ньому має бути щонайменше 4 ядра. Жодних двох-або трьох-ядерних компромісів (з ноутбуками знову-таки окрема історія). Процесор потрібен для кінцевої візуалізації (рендерингу), тому з одного боку, чим продуктивніше процесор, тим краще, але ціна може бути просто позамежною. Тому запитайте себе, чи вам не шкода просто викинути цей процесор через рік-два при плановій заміні. Пам'ятайте, що ви купуєте комп'ютер не назавжди. Вже за три роки він стане слабкою посередньою машиною.

 

Intel чи AMD? Найскладніше це вибрати виробника для процесора. Мій вибір — IntelХоча у різний час у мене були комп'ютери та AMD, але для роботи я вибираю Intel. У мене немає підтверджень правильності мого вибору, я не можу навести викладки чи тестові дані.

Стара пісня AMD про те, що ви отримуєте більш продуктивне рішення за менші гроші, часто буває правдою, але буває і так, що шість ядер у AMD працюватимуть також як чотири у Intel. Ось чому з міркувань наступності рішень, надійності роботи спеціалізованого програмного забезпечення, яким 3D-додатки є безперечно, я вибираю Intel. Але винести це як однозначну рекомендацію було б неправильно.Тому чиніть як знаєте (тільки не слухайте хлопчиків у комп'ютерних магазинах, краще підіть і пошукайте тестування часу рендеру у вашому майбутньому 3D-додатку – це єдиний об'єктивний тест).

Джерело: https://3dmaster.ru/uroki/hardware-for-3d-graphics-designer/